۱۳۹۱ مرداد ۹, دوشنبه

ما ازینا نیستیم ، ما ازوناشیم

کم کم در حال تبدیل شدن به نماد اندیشه صفرویکی هستیم

می اندیشد جمهوری اسلامی ایران شاه خدابیامرز را با آن وضعیت از ایران فراری داد ( خودش که فرار نکرد ) و بعد هم ساقطش کرد ، پس ما طرفدار شاه خدابیامرز هستیم ، بالاخره حداقل اون موقع بی حجاب بودیم و عرق میخوردیم تو لاله زار، گور بابای روشنفکرا و چپی ها و ملی مذهبی ها و کمونیستا و .... 

می اندیشد جمهوری اسلامی که خوب است چون می خواد مشعل رو بده دست امام زمان ، دروغ هم که نمیگه چون اسلامیه ، خب حالا چی میگه ؟ میگه یک مقداری خس و خاشاک که به صورت اتفاقی تروریست هم هستن کمی شلوغ کردن که اصلا مهم هم نیست ، پس من هم شب راحت سر به بالین میزارم چون به گفته بیست و سی پدر مهربان ملت غیور سوریه مثل شیر از حکومت بیش از حد دموکراتیک سوریه محافظت میکنه .

می اندیشد فارس نیوز که دروغ میگه ، هر روز هم که بیشتر گندش در میاد ، بودجه اش رو هم که سپاه تامین میکنه ، حالا کدوم رسانه مرد و مردونه بدون حمایت مالی هیچ حکومتی در مقابل این دروغگوهای کثیف وایساده ؟ خب معلومه ، بی بی سی فارسی    ، پس ازین به بعد هرچی بی بی سی بگه چشم و گوش بسته قبول میکنم حتی اگه به شکل ضایعی تمام وقت اخبار بی مزه و آب دوغ خیاری مربوط به ملکه و شوهرش و نوه هاش و .... رو پوشش بده ، حتما مهمه دیگه ، آخه بی بی سی میگه .

از اون طرف یک سری صبح که از خواب بیدار میشن روزنامه کیهان می خرن ، بعد کانال یک تا شب ، شب بیست و سی ، آخر شب هم سایت های خبرگزاری فارس و خبرگزاری مهر و رجا نیوز و .... که خدای نکرده یک وقت ذره ای از حمایت بی دریغشون از حکومت مطقه ولی فقیه کم نشه ، آخه مگه نمیدونین ؟ نماز بدون اعتقاد به اصل ولایت فقیه باطله

هر روز باور ملت ما به این قضیه کمتر میشود که دوست دوست ما حتما دوست ما نیست و دشمن دشمن ما هم حتما دوست ما نیست و ....

۲ نظر:

  1. درود بر تو دوست ارجمند و هم میهن آزاده و آزادی خواه ام!
    باز هم گستاخی من رو ببخش، ازت پوزش می خوام،
    بسوده تر و شایسته تره که «ایرانیان راستین» - به ویژه روشن اندیشان - هیچ گاه آمیختار (ترکیب) ناآشنا و ناخواسته و ناگوار «جمهوری اسلامی» رو در کنار نام سپند سرزمین سپند مون، «ایران» گرامی تر از جان مون ننشونن و هر گاه خواستیم به ناگزیر از اون آمیختار ناگوار و ناگزیر بهره ببریم بدونیم که داستان «ایران ما» جداست از «جمهوری اسلامی»، و این جا سرزمین ماست، سرزمین «ایرانیان» «ایرانیان راستین»،
    باز هم از ژرفنای دل ام ازت سپاس گزارم و بهت خسته نباشید میگم،
    تندرست و آزاد و سرفراز باشی
    به امید دیدار دوست من ...

    پاسخحذف
  2. ممنون از نظرتون ، من کارتونیستم ، با واقعیت سر و کار دارم ، ایده آل ملاک من نیست ، مثال شما مثل این میمونه که طرفداران حکومت به جای به کار بردن اسم گروهی که البته من هم به شدت باهاشون مشکل دارم ، بگن منافقین ، اون گروه اسم داره مثل من که اسمم حنیفه ، چه خوشم بیاد یا بدم بیاد که مثلا چون اسمم عربی است ، به هر حال این اسم من در حال حاضر هست ، اگر ناراحتم باید عوضش کنم ، ما هم اگر ناراحتیم باید عوضشون کنیم ، اسم یک گروه یا حکومت واقعیت گفتاری و شنیداری اون واژه هست ، دستکاری در اون نوعی دستکاری در واقعیت است

    پاسخحذف