۱۳۹۱ شهریور ۲۳, پنجشنبه

امدادهای غیبی !

چه امداد غیبی بهتر از این میتوانست بر بندگان صالح خداوند نازل شود ، همه چیز میرفت تا به یک اعتراض تبدیل شود ، همه حواس به سمت نرخ ارز بود، چیزی برای دفاع وجود نداشت ، التهاب هر روز بیشتر میشد ، در واقع افسار گسیخته بود و آقایان مات در حال نظاره گند بزرگ خود .
ناگهان نازل شد همان سوژه ای که باید نازل میشد ، اهانت به پیامبر اسلام . حالا دیگر تمام هوش و حواس ملت همیشه در صحنه مسلمان ایران اسلامی البته به همراه نوحه سرایی حاکم بزرگ ، جلب این موضوع است .
همه فراموش کرده اند که چه بلایی سر مملکتشان می آید و خواهد آمد ، دیگر قطعنامه شورای حکام چیزی شبیه ویز ویز مگس است ، صدای شیپور از لیبی و مصر می آید . مگر ما کم از مسلمانان غیور لیبی داریم ؟ حداقل اگر نمیتوانیم خفن بودن خودمان را به شکلی که مسلمانان غیور لیبی با قتل قذافی نشان دادند ، نشان دهیم ،  میتوانیم کمی شلوغ کنیم . آخه نا سلامتی ما مسلمان شیعه دوازده امامی هستیم .
عمر این امداد غیبی کوتاه است و میگذرد ، قیمت ارز اما همچنان میتازد و سر بالا میرود ، قطعنامه ها هستند که صادر میشوند و ایران اسلامی هر روز تنهاتر و منزوی تر ، در این قطعنامه آخر دیگر چین و روسیه هم به کمکشان نیامدند ، فقط کوبای ترشیده با سرکه کمونیسم بود که رای منفی داد ، در نهایت خیلی سخت نیست آینده این حکومت اسلامی را حدس زد ، خوشبین نیستم که  ((آقا)) بتواند وظیفه شرعی اش را انجام دهد و مشعل را بدهد دست امام زمان . 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر